Saintis Shaklee : Business Klinik Kanak-kanak Merundum 50% !!!




Dr.Bruce Daggy ni memang fokus utama kami semua yang berusaha hadir pada event BLNC2017. Mana tak excitednya, saintis Shaklee kot yang datang

Bukan sekadar cakap-cakap kosong, Shaklee memang ada team R & D nya sendiri yang buat kajian demi kajian atas semua produk sebelum dihasilkan dan berada di pasaran. 

Sesuai sangatlah dengan prinsipnya yang sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM

"Menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya"
"Menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya"
"Melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan" 

Back pada story Dr.Daggy, beliau berkongsi cerita tentang bagaimana seorang pakar kanak-kanak (paedtrician) yang datang bertemu beliau kerana runsing apabila terlalu ramai kanak-kanak yang datang ke klinik kerana pelbagai masalah kesihatan. 

Cadangan beliau kepada doktor itu supaya anak-anak tersebut diberikan suplemen multivitamins, mealshakes, vitamin C dan Omega secara konsisten akhirnya “makan diri” apabila bisnes klinik akhirnya jatuh menjunam sehingga 50%! 

Ada sebahagian daripada mereka yang datang semula ke klinik hanya lepas 6 bulan, ada yang terus tak datang-datang lansung, dan ada juga yang tunjuk muka hanya semata-mata kerana nak ucap terima kasih! 

Amazing kan? 

Memang kami dalam dewan tu semuanya ketawa beramai-ramai tetapi dalam masa yang sama saya sendiri rasa betapa ramai di kalangan masyarakat kita ni yang selalu memandang remeh tentang pelaburan dalam membina kesihatan. Termasuklah saya sendiri dahulu.

Doktor pakar kanak-kanak itu kesudahannya menutup klinik dan bertukar approach daripada merawat penyakit kepada mencegah penyakit dengan menyertai Shaklee. Katanya, dengan demikian lebih ramai yang orang yang beliau dapat bantu.

 “Prevention is better than cure” kan?


KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza


Post a Comment

0 Comments