7 Sebab Kita Perlu Pilih Omega Guard Shaklee Berbanding Minyak Ikan Jenama Lain di Pasaran


Puas saya menerangkan kepada kawan saya kenapa doktor klinik panel dia suruh amalkan minyak ikan jenama Omega Guard Shaklee. 

Kawan saya ni memang anti vitamin dan supplement. Lagi-lagi kalau Shaklee. Memang dia benci sungguh dengan Shaklee. Dia kata pengedar Shaklee ini menjual hanya untuk meraih keuntungan sahaja. "Kalau tak sakit buat apa makan vitamin." Kata dia suatu ketika dulu.

Memang cacing kepanasanlah kawan saya ni apabila doktor cadangkan dia sekeluarga amalkan Omega Guard Shaklee ini. Doktor itu siap kata minyak ikan terbaik adalah Omega Guard Shaklee. Selesai sahaja berjumpa doktor terus segera call saya tanya pasal Shaklee ini terutamanya Omega Guard.

Hukum alam atau memang secara kebetulan, kalau kita nak sharing kebaikan sesuatu perkara (produk) memang kawan-kawan rapat akan mencemuh dan menolak mentah-mentah. "Aku sekarag agen Shaklee dan sebarkan kebaikan untuk hidup sihat." Baru nak mula sembang dah bertali arus kena hadap dengan segala bentuk penolakan dan negatif dari kenkawan kita. Tak percaya? Nak tahu betul ke tidak kenalah cuba.

Oleh sebab kawan saya itu beria-ia nak tahu jugak kenapa Omega Guard Shaklee tu terbaik di dunia, saya pun ceritalah kepadanya tadi. Apa yang saya cerita? Kena baca entri ini sampai habis. Jom baca!

Berikut adalah 7 sebab kita perlu pilih Omega Guard berbanding minyak ikan jenama lain di pasaran.


❤ Minyak Omega3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

❤ Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.

❤ Omega3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

❤ Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

❤ Sebiji kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega3, EPA dan DHA.

❤ Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini

❤ Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.




Siapa yang perlu amalkan Omega Guard Shaklee?

1. Warga Emas
2. Pesakit Jantung
3. Wanita
4. Wanita yang telah melahirkan anak
5. Pesakit darah tinggi
6. Orang yang selalu lupa
7. Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
8. Pelajar
9. Ibu menyusu
10. Ibu Hamil
11. Orang yang mementingkan tahap kesihatan yang bagus 







Ooops asyik kita cerita pasal Omega Guard Shaklee ini sampai terlupa kisah kawan saya tadi. Apa kesudahannya? Dia akhirnya dapat terima yang Omega Guard Shaklee ini memang terbaik dan bagus. 


"Sekarang aku dah tak terkejut dan hairan lagi kenapa doktor tadi suruh aku makan omega. Aku nak beli 2 botol sekarang." 



KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye
WhatsApp / Telegram +6013 346 1846 (Fiza Mahmod) 


Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza


Instagram: @cantiksihatfiza

Post a Comment

0 Comments