President Shaklee : 25% Untung datang dari pengguna Shaklee selama 30 tahun





Banyak sangat points yang diutarakan oleh Mr.President yang kacak ni, tapi ada satu statistik menarik yang juga menarik perhatian saya : 


“25% entire revenue in Shaklee Biz US are from customers who has been using the products more than 30 years – because they work”

Terus saya terkenangkan point-point wajib yang biasa digunapakai oleh sifu-sifu bisnes tentang rahsia nak sustained dalam perniagaan. 

Cari bisnes yang boleh bantu selesaikan masalah orang. Inshaallah awak akan bertahan lama Terus saya rasa macam nampak diri sendiri dalam statement tu. Baru 4 tahun plus jadi consumer pun saya dah rasa menyesal lambat tau pasal jenama ini. 

Beliau banyak kali ulang sebut tentang keunikan dan perbezaan Shaklee yang menyebabkan beliau rasa sangat berbaloi dan berpuas hati dengan keputusannya membeli Shaklee Corporations sejak 12 tahun lalu. 

Seorang kaya yang mindanya juga bernilai! Landmark Study adalah bukti yang bukan setakat claim kosong, bukan sekadar nasib-nasib baik mujarab dan berkesan pada pengguna tapi memang proven scientifically. 

Kalau orang tanya saya, inilah antara sebab utama saya bertahan dan gigih membina empayar hari ini.


 “I want to help other people to live better life, living longer, younger and healthier with an amazing brands” 

Supplements building health in long term period. 

Sama macam bisnes jugak. Bukan harini saya buat bisnes ni tapi sebab lambat kaya dan asyik kena belajar (yang orang selalu kutuk acah-acah doktor), bulan depan saya lompat buat bisnes lain pulak sebab tak tahan telinga. 

Inilah juga nasihat ayahanda beliau yang berbunyi “Real wealth must be built over long term” Beliau kata, dari umur 5 tahun lagi kata-kata tu selalu disebut oleh bapanya tapi masa umur 30 tahun baru dia betul-betul faham maksud orang tuanya itu. 

Terinspirasi betul saya. Berkobar-kobar rasanya nak bercakap benda-benda positif dan memberi inspirasi macam ni jugak dengan anak-anak walaupun diorang kecik lagi. 

Saya nak  empayer saya ni akan berkembang dan boleh diwarisi oleh anak -anak saya kelak. Prodk yang dijamin memang berkesan. Insya allah




KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

Post a Comment

0 Comments