Koleksi Testimoni Postnatal Set / Bersalin Shaklee, Susu Meriah dan Set Kurus

Assalamualaikum

Fiza memang mengamalkan Set Pantang Shaklee dari anak pertama lagi tau.
Tapi takut tak caya pulak kan

Fiza share pulak orang guna ni kate ape eh


Apa kata Mereka











JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
💋 Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
💋 Semulajadi
💋 Berkesan
💋 Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
💋 Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.


MENGAPA SAYA?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


PENGHANTARAN
Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


PEMBAYARAN
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
💋 Belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
💋 Belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1256106)


Hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +6013 346 1846 (Fiza Mahmod) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya


Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? 

Klik imej dibawah.




Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat.




NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain?

Jom sertai team business kami, yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.

Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Fiza
Hubungi Fiza untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

Post a Comment

0 Comments