Menjemput rezeki

Salam.semua..

Harini nak cerita berkenaan rezeki pulak.. Sebagai peniaga penting untuk cr sales kan.. Dgn persaigan lagi..

Ini kisah saya sendiri

Saya membuat marketing di fb dan juga chanel lain. Tapi bukan rezki saya, walau bnyk mane tapi tiada yg call. Agak fedup jugak..

Kawan saya da bagi saya list amalan pagi. Saya cuba buat dalam bebetapa hari saje. Alhamdulillah, hasilnya sgt menakjubkan..

Saya terlepas dari kemalangab maut yg jaraknya hanya bebrapa saat saja.

Ramai call untuk tempahan katering dan juga satay dalam masa yang sama. Semuanya dr iklan saya yg sudah LAMA.

Hati saya dan jiwa tenang. Insya allah.

Selain dari amalan ini, saya masih perbaiki solat 5waktu, dan juga dhuha..

Hanya dialah maha pemberi rezki..yakinlah.. Rezki dtg dalam pelbagai bentuk..

Rakan saya juga ada bgtau, jika amalan kita buat selama 21 hari, insya allah akan jadi satu habit.. Jom kita cuba..

Post a Comment

0 Comments